søndag 2. desember 2012

Pepperkakebaking




Da har vi bakt pepperkaker i tradisjon tro til 1 søndag i advent. Jeg tok bilder av ungene som bakte men siden vi hadde nabogutten på besøk så legger jeg ikke ut bilde av de. Har ikke spurt om det er greit. Så da lar man være. Koselig var det iallefall. Noen av de siste brettene som jeg selv laget ble det mange småå bukker på . Tenkte at de er fine og ha på et kakefat uten at de tar så stor plass. Hehe så har du den i midten som ser ut som den har vært hjemme til alle måltid. Formen var litt bøyd og tøyd i så da ble de to første sånn før jeg oppdaget det. Den siste laget ene gutten min og sa at jeg måtte ta bilde av , den ble ikke stekt for den var så mye  deig i at den ville aldri ha blitt ferdig. så det ble mange små av den i stede. Men morro hadde de iallefall da han lagde den :) Ha en finfin  første søndag i advent videre.

Published with Blogger-droid v2.0.4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar