mandag 17. september 2012





Tenkte jeg måtte legge ut bilder av selskaps bordet til min jente som jente som fylte 11 år her om dagen.
Hun har alltid ønsket et bord som er dekt som vi voksne bestandig har det så denne gangen fikk hun det. I kaffekoppene så har jeg laget gele meg noen "figurer" av hvit sjokolade. Siden de ikke kan drikke kaffe så ble det alternativet :) å stettglass til brusen hører med. Hun ble iallefall kjempefornøyd. Å det er jo det viktigste. Neste år så er det noe annet som blir temaet som alle år. Men jeg er iallefall tilhenger av og ha bursdagen hjemme å ikke bruke masse tusen på og ha bursdagen en eller annen plass. ( selv om vi har prøvd det og ) for min erfaring er at da blir det veldig upersonlig og det synes jeg ikke noe om . Men det er min mening og alle har lov til og ha sin.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar