torsdag 23. august 2012

Lenge siden jeg har skrevet ett innlegg.

Det er lenge siden jeg har skrevet ett innlegg nå, det her jo vært sommerferie og ungene har begynt på skolen igjen. Minstemann har begynt i 1 klasse og det er stor stas. Selv skal jeg begynne på skole igjen og det gleder jeg meg til. Skrekkblandet fryd er det man kaller det. Det er jo tross alt over 15 år siden sist man satt på skolebenken.. Men jeg skal starte på Barne og ungdomsarbeider . Det er igjennom folkeuniversitetet jeg skal studere . Vist man fikser det og gå på skole i voksen alder med unger hus og mann og barn så vil jeg kanskje gå videre med utdanningen også. Kanskje barnevernet er noe for meg, har bestandig hatt lyst til og hjelpe barn som ikke har det så greit. Å så er det jo en fin ting og tenke på at man om ikke kan forandre verden så kan man gjøre en forskjell i noen sin hverdag og liv. Så jeg får se hvordan det blir med blogginga framover , kan jo bli litt hektisk og studere pluss jobb og mann og barn. Men ingenting er umulig.

Håper alle har en fin dag videre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar