torsdag 3. mai 2012

Hjemmelaget.


Idag har man laget hjemmelaget hamburgerbrød. De var kjempegode. Jeg har aldri tatt meg tid til det før men nå synes jeg det var på tide. Det vil jeg anbefale alle og gjøre en og annen gang. Til helgen kanskje?. I stede for og ha kjøpte hamburgere så laget jeg hjemmelaget kyllingburgere og det ble super godt og sikkert mye sunnere enn å kjøpe det. Fra jeg satt deigen til maten stod på bordet så tok det i overkant av en time. Men sååå verdt ventetiden . ( som man koste seg sammen med ene av ungene som var med og lage hamburgerbrødene :) kaller man ikke det for kvalitets tid så vet ikke jeg ) Ha en strålende Torsdag videre. P.S For dere som har fint vær der ute så nyt det mens man kan. Her lover de kaldt vær i morgen.

Published with Blogger-droid v2.0.4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar