torsdag 31. mai 2012

En hyggelig overraskelse fra en av mine beste venninner.

Jeg må bare legge ut bilde av gaven jeg fikk av en av mine beste venninne, Jeg fikk en kjempefin blomst som jeg skal ha ute og ett par grytekluter med stjerner på og ett kopphåndkle men er så fint at man kan bruke den som duk, tror jeg vil gjøre det for og ikke og ødelegge den . Er strålende fornøyd. Hadde en sånn kurv med hjerte på som jeg har kjøpt på plantasjen som blomsten passet perfekt i. Vi holder på og bygge ut platten så jeg skal få pavaljongen på plass så da skal jeg ta bilde når vi er ferdige. Det gleder jeg meg til. Da er det bare og håpe på at det blir en Suuuuper varm sommer så man får nytte av pavaljongen. Her er det begynnt og regne også , men håper alle får en fantastisk dag uansett vær og sted :)




Published with Blogger-droid v2.0.4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar